You've strumble in my WISHING blog. You can wish anything here.+Follow me or go Home ?
//WishLand
Author Story Linkies Credits
kehidupanku semasa part 1 di UiTM Jengka
Ahad, 25 Disember 2011 | 6:07 PG | 0 comments

Pada 15.5.2011 bermula kehidupan baruku di UiTM Jengka. Kali pertama menjejakkan kaki di Jengka aku amat terkejut kerana jauh dari rumah ku..

Sedih gila sebab ditinggalkan keluarga..boleh katakan muka saya macam gambar kat bawah ni tapi tak sama la..hahahaha....


Tapi demi BELAJAR saya kuatkan semangat tapi kadang-kadang saya menangis jugak sebab sedih sangat-sangat.

bila difikirkan balik,,malula sebab menangis macam budak kecik je..hihihihi...perkara yang amat membebankan adalah minggu MDS...wow...mmg kena bergerak pantas masa tu..tp pe2 pun MDS best....hihihihi...

nak tahu tak??????


Masa minggu MDS saya demam..


hihihihi...


dapat la balik rumah...lepas jugak rindu dekat mak tersayang..hihihi...




lepas tu bermula lah episod yang baru..di UiTM Jengka saya ditawarkan dengan course pengurusan perladangan dan agroteknologi..hahahhaa...dengar je course mmg saya suka sebab saya minat sangat...bila telah dibahagikan kelas saya mendapat kelas C...hihihihi..kawan-kawan dalam kelas tu mmg baik..saya suka sangat...mejoriti dalam kelas tu adalah budak pantai timur..bila dah lihat jadual...woooowwwwwwwwwwww....terkejut sangat-sangat...nak tahu sebab apa????????????????




ni dia sebabnya.....saya dah la budak kemanusiaan lepas tu kena pulak belajar kimia,,plant science,,business math...hahahaha...berdiri tak bergerak la..hahaha...tapi saya usaha lebih sampai ke tahap sekarang..hihihi..biar pun baru masuk part 2 saya syukur sebab tak ada yang sangkut..hihihi...






nak tahu lagi tak???????


masa saya part 1 setiap petang kita orang akak masuk ladang..best...kita orang tanam pokok..kita orang tanam bayam hijau dengan bendi..best....tapi yang paling best masa kita orang harvest bendi dengan bayam..kita orang united sangat2..hihihi...


dah la ya..saya dah letih dah..nanti kalau ada masa saya sambung lagi ya..okay la..


selamat tinggal..sampai disini dulu ya..
daaaaaaaaaaaaaaa......
jumpa lagi....